سلام بچه ها. بهتون تبریک می گم که بالاخره بعد از نزدیک به سه ماه انتظار بالاخره چند روز دیگه من رو زیارت خواهید کرد ! خدا قبول کنه از همتون.

راستش ما که ارشد نمی خونیم، یعنی اگه می خواستم بخونم هم الآن شرایط واحدی (خشایار نه، واحد درسی) طوری شده که احتمالا نیتــــ ونم ارشد بدم. اما برا بر و بچی که نیت دارن ارشد بدن، اومدم دو عدد سایت معرفی کنم که عضویت توشون هم مفتیه هم به درد بخور. البته اینا رو آقای فراهانی معرفی کردن که اتفاقا دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شدن که از همینجا بهشون تبریک وگوییم.

همین دیگه ، عضو بشید حالش رو ببرید :

خانه ی مدیریت مهام

http://www.management-house.ir


پورتال آموزشگاه ماهان (مخزن دانشش به درد بخوره)

http://www.portal.mahan.ac.ir