تقدیم به حسین و سجاد و چند نفر دیگه که به خاطر حفظ آبرو اسمشون رو نمیارم !


استقلال 3 - 0 پیروزی 


به همه ی دوستان پرسپولیسی پیشنهاد می کنم ، یه آدم آهنی برای پست مربی گیری پیدا کنن  !