:-)
تقدیم به حسین و سجاد و چند نفر دیگه که به خاطر حفظ آبرو اسمشون رو نمیارم !
استقلال 3 - 0 پیروزی
به همه ی دوستان پرسپولیسی پیشنهاد می کنم ، یه آدم آهنی برای پست مربی گیری پیدا کنن !
+ نوشته شده در جمعه هجدهم آذر ۱۳۹۰ ساعت 19:0 توسط مجیدَک
|
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی