پیشنهاد...
سلام
از همه ی دوستانی که ما را در امر خلاصه نویسی یاری کردند تشکر می کنم.
اين بار با يه پيشنهاد اومدم.
دو ترم يه مدل درس خونديم .اين ترم بيايد روش درس خوندنمونو عوض كنيم(مگه درسم مي خونيم؟حالا همون اخر ترما)
ديدم بچه ها شروع كردن به درس خواندن گروهي گفتم شايد بد نباشه در مورد دو درس تجزيه و تحليل سيستم واون يكيش...اهان رفتار سازماني؟؟درسته؟؟نمي دونم هر چي، درسي كه دكتر حسيني تدريس مي كنند(كه واقعا براي خود من كه حفظيات خوبي ندارم خواندن اين كتابها مشكله)،يك پيشنهادي بدهم .
پيشنهاد:
خلاصه نويسي براي هر كدام از فصول اين دروس توسط همه ي بچه هاي كلاس.به گونه اي كه هر كدام از بچه ها خلاصه ي يك فصل را مي نويسد و براي بقيه كپي مي كند(لازم به ذكر است كه تعداد فصول تجزيه برابر16 مي باشد و کتاب دکتر حسینی احتمالا ۱۴ فصل می باشد. كه بين علاقه مندان تقسيم خواهد شد.
از مزيت هاي اين روش مي توان گفت :
!)وحشت كتاب 300 صفحه اي از بين مي رود.و به چند خلاصه شاخه بندي شده تبديل مي شود كه اين مورد به عقيده ي بنده مي تواندخيلي موثر باشد.
2)هر يك از افراد بر يك درس تسلط كافي پيدا مي كند.(با خلاصه نويسي از ان درس) .با توجه به مشغله هايي كه هر كدام از ما داريم فكر نمي كنم خلاصه كردن يك فصل خيلي وقت گير باشد.
3)مي توانيم با روش خلاصه نويسي به راحتي نمره بگيريم (درس دكتر حسيني)، (تحقيقات نشان مي دهد نمره بيست كلاس از ان كسي بود كه هم خلاصه اي از فصول داشته و هم به صورت شاخه اي به سوالات پاسخ داده بود.سركار خانوم م.م.ما نمره بيست نمي خواهيم همان نمره خودمان را بگيريم بس است.)و متاسفانه روش استاد سرداري را هنگام تصحيح اوراق امتحاني نمي دانم...... در هر صورت فكر مي كنم مي تواند روش كار امدي در امتحان استاد سرداري نيز باشد.
توجه:از دوستان خواهشمندم خلاصه ها شامل موارد اصلی و مهم باشد.حدالامکان شاخه
ای خلاصه کنید که مقدار خلاصه ها کم باشد.و خلاصه های فصول ۱تا ۵ حداکثر تا روز ۴ش
اماده شود.
توجه:خلاصه فصول ۶ تا ۱۴ تا روز ۴شنبه مورخ ۱/۱۰تحویل داده شود.
اسامی کسانی که خلاصه می کنند:
فصل اول:مژگان حضوری
فصل دوم:ساناز پور عرفانی
فصل سوم:سحر پور عرفانی و صداقت
فصل پنجم:ترکابادی و بالایی
فصل ششم:سحر پور عرفاني
فصل هفتم: بیدی و پاشازاده
فصل هشتم:شممس الدینی
فصل نهم:رحمتی
فصل دهم:جهانبخشیان و معروف
فصل یازدهم:اقا نقی و طبسی و چهاركامه و دشتي(۸۰ صفحه)
فصل دوازدهم:حسینی
فصل سیزدهم:حذف
فصل چهاردهم:سعادتی و حضوری(مرضیه)
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی