نمی دونم!
با سلام!
طبق دستور عالیجناب سجاد حمزه لو مدیریت محترم وبلاگ مبنی بر این که اینجانب باید حتما یه پستی بذارم اومدم این پستو گذاشتم فقط بخاطر سجاد.
همین
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم مهر ۱۳۸۹ ساعت 18:8 توسط سُهی
|
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی