نمی دونم.

یعنی چی؟

آخه دلیلش چیه؟ یعنی چی می تونه باشه؟

شاید به خاطر یه فشاره. یه فشاره روانی، جنسی، اخلاقی، عصبی، ... اصلا هر کوفتی میخواد باشه، باشه اینکه راهش نیست.

من که نمی دونستم چیکار کنم. پشت فرمون بودم. داشتم از خیابون مطهری می رفتم تو مدرس.

نمی دونستم باید گاز بدم، باید ترمز کنم، باید برم، نباید برم.

دستم دنده رو گم کرده بود، می خواستم از تو آیینه پشتمو نیگا کنم ولی روم نمی شد، آخه نا سلامتی تو اتوبان دارم رانندگی می کنم باید حواسم جمع اطرافم باشه.

دنده رو تازه پیدا کردم، نمی دونستم حالا که دنده رو پیدا کردم باید باهاش چیکار کنم، الکی دنده عوض میکردم.

خوب چیکار میکردم مغزم هنگ کرده بود.

گفتم آها زنگ می زنم 110. گوشیمو ورداشتم گرفتم تو دستم.

آخه زنگ بزنم 110 چی بگم؟

بگم: الو 110. یه خانوم محترمی...

نه، یه خانوم نیمه محترمی...

نه، یه خانوم نا محترمی...

نه، یه خانوم بی شعوری سر ورودی مدرس داره لخت میشه، بیاین جمعش کنین؟!

آخه بابا اینجا ....

تو همین حالو هوا بودم که یوهو گوشیم تو دستم لرزید و "دررررییینننگگ" صدا داد. واسم اس ام اس اومده بود.

تو همون حالت پامو از رو گاز ورداشتم و گوشیمو باز کردم که اس ام اس رو بخونم.

ma 2ta chera injuri shodim

ما 2تا چرا اینجوری شدیم؟

ما 2تا چرا اینجوری شدیم؟

مگه ما 2تا چجوری شدیم؟

مملکت رو هواست اونوقت ما چجوری شدیم؟ ناموس مردم وسط خیابون داره ....

چی بگم والا؟!

دردو بلای ملت بخوره تو سره م....

نه، دردو بلای ما 2تا بخوره تو سره ملت.

اصلا اینجا همه یه جورین. بدم یه جورین. بد...

آخه این چه وضعشه؟!

تازه ساعت 9 صبحه.

آخه این وقته صبحی چه مشکلی ممکنه پیش اومده باشه که یارو اینجوری کنه؟!

اصلا هر مشکلی، باید اینکارو بکنه؟!

آخه این چه وضعشه؟! یکی اینجوری یکیم...

من خودم چند وقت پیش تو روزنامه خوندم یارو داشته با شوهرش تو خیابون راه می رفته با ماشین اومدن مردَرو زدن زنرو بردن...

آخه چرا؟!

آخه...

اونوقت می گن امنیت مطلقه.



are ma 2ta yejuri shodim