با اینکه حدود یک هفته از این ثبت شدن عید نوروز به عنوان یک عید رسمی درسازمان ملل میگذرد، دیدم جای خالی تبریک این مناسبت داخل وبلاگ وجود دارد.
عید نوروز یکی از اعیاد قدیمی جهان هست، که تازه ثبت جهانی شده، هر چند که ما ایرانیان آنقدر به تاریخ و گذشته مان پایبند هستیم که چیزی نمی توانست این عید را از ما بگیرد (هر چند که اعیاد زیادی را داشتیم و متاسفانه فراموششون کردیم)

در همینجا هم پیشاپیش فرا رسیدن سال 1389 هجری شمسی و 3735 ایرانی را به همه دوستان تبریک می گم..

 

 

یک مطلب جالبی که خواندم در مورد ساعت تحویل سال بود، نمی دانم شما هم خوانده اید یا نه، حالا من اینجا می نویسم:

لحظه تحویل سال نو ایرانی:
ساعت 20 و 52 دقیقه و 44 ثانیه
روز شنبه 29 اسفند ماه 1388
بر مبنای طول سال اعتدالی گاهشماری ایرانی

در تقویم دولتی کشور، لحظه تحویل سال
بر مبنای طول سال متغیر
ساعت 21 و 02 دقیقه و 13 ثانیه

دانلود تقویم

برای آگاهی از سال اعتدالی به این سایت مراجعه کنید:بازنگری فشرده بر تقویم ایرانیان
 
 
 
به مطالب قبلی بنده هم توجه کنید مخصوصاْ مطلب بازهم کتاب چون ویرایشی در آن صورت گرفته.