بي وطن
اين چند روز تعطيلي يه نفر يه كتابي بهم داد, تا اين جا كه خوندم به نظرم كتاب قشنگيه. البته نا گفته نماند كه اين كتاب براي آقاي ”رضا اميرخاني”هستش و تا اينجا كه من شنيدم و خوندم رمان هاي قشنگي مي نويسن .
اسم اين كتاب (بيوتن) هستش در واقع همون بي وطن خودمون كه اين جور اسم گذاري هم از ابتكارات همين نويسنده است .
موضوع از اين قرار است كه يك مرد جبهه رفته ي مسلمان ايراني به امريكا رفته است و در خيلي از مواقع بر سر دو راهي نيمه مدرن و نيمه سنتي ذهنش مي ماند... و خيلي جزييات جالب ديگه كه نويسنده خيلي زيبا و فكر برانگيز به آنها اشاره كرده است .
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 0:7 توسط سونامی
|
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی